Oboseala suprarenală


Semne de oboseala suprarenala: 
  • inexplicabila scadere in greutate, 
  • dureri musculare, 
  • oboseala (dificultati in ridicarea din pat dimineata), 
  • scaderea tensiunii arteriale, 
  • pofta de sare si zahar, 
  • tremor sau delir daca sarim peste o masa, 
  • ameteli la ridicarea in picioare, 
  • tulburari de somn, 
  • libidou scazut, 
  • infertilitate, 
  • dezechilibre tiroidiene, 
  • caderea parului, 
  • vedere incetosata, 
  • alergii severe. 
Traim intr-o lume toxica cu nivel ridicat de stres, astfel ca majoritatea dintre noi au unele semne de oboseala suprarenala. Daca ne analizam stilul de viata putem stabilii daca suferim de oboseala suprarenala. In plus, se poate face o analiza a salivei in cazul in care doriti sa obtineti informatii concrete sau pentru a urmarii progresul. Dezechilibrele acestui hormon produs de suprarenale - si detectat prin testul salivei - pot afecta nivelul de energie, emotiile, si pot duce la multe alte probleme de sanatate, cum ar fi anxietate, alergii, sindromul de oboseala cronica, insomnie, depresie, migrene, infectii recurente, dificultati menstruale si infertilitate.

Cum tratam oboseala suprarenala: Este important sa ne amintim ca glandele suprarenale nu sunt cauza. Cel mai bun mod de a trata oboseala suprarenala este de a trata cauza: stresul!

Daca suferiti de oboseala suprarenala, cel mai important lucru pe care il puteti face este de a stabili o rutina. Mai jos aveti cateva sugestii pentru stabilirea rutinei: 
  • Mergeti la culcare la aceiasi ora in fiecare noapte (preferabil inainte de 10 pm) si dormiti 8 ore. 
  • Invatati sa spuneti nu, atunci cand ati ajuns la limita. 
  • Faceti ceva relaxant in fiecare zi (baie calda, plimbare in parc, yoga, meditatie, acupunctura etc). 
  • Nu va supra-solicitati. Daca sunteti obositi dupa antrenament, relaxati-va. 
  • Consumati un mic dejun bogat in proteine inainte de 10. 
  • Consumati fructe cu o sursa de proteine (nuci/ unt de nuci). 
  • Evitati alcoolul, zaharul, glutenul si produsele lactate (alimente toxice si inflamatorii). 
  • Luati in considerare si suplimentele (adaptogenic de plante, vitamine B).

(poza preluata de pe http://iubimsigatim.wordpress.com/ )